Ben Bril 2017

Geplaatst: 12 oktober 2017 in boksen

Gisteren de persconferentie en maandag het boksevenement. Ik heb er zin in. Natuurlijk! En ik ben niet de enige. Ik sprak Erik Dijkstra gisteren. En Rafael. En Hans. En Serginio.

Ik had het nóg leuker gevonden als Poulino ook een bokswedstrijd zou hebben. En ik vind het erg jammer det de partij Innocent vs Suppan niet door kan gaan. Dat zou echt vuurwerk hebben opgeleverd! En natuurlijk had ik Stephen Danyo heel graag willen zien boksen.

Ik begreep gisteren dat het niet altijd meevalt een sluitend programma te maken. Gelukkig is dat toch weer gelukt.

Zo is er dus altijd wel iets: ik ben allang blij dat ik maandag weer in mijn hoek aan de ring sta.

As maandag wordt een top-avond: zorg dat je erbij bent!

Geef een reactie

