DE FOTO’S UIT ENKHUIZEN!

Geplaatst: 25 april 2011 in Geen categorie

Louis Vargas en de dames

Het was echt een mooie avond. Een paar pittige wedstrijden, veel leuke mensen en behoorlijk druk. In mijn neutrale hoek stond af en toe ineens een AAtje voor me klaar en dat was vanwege de warmte geen overbodige luxe. Het enige minpuntje was eigenlijk… het licht. Niets aan te doen, dat zag ik ook wel. Een paar TL bakken in de zaal. Scherpstellen was moeilijk, boksers zijn snel. Nou ja, het is niet anders. Ik heb voor mijn project wel een paar prachtige portretten en filmpjes kunnen maken en een heleboel actie foto’s voor jullie: boksers, trainers en andere mensen die het interessant vinden. Niet allemaal even scherp maar toch mooi om een indruk van de avond te geven.

De foto’s staan hier. Je mag ze bewaren, kopieren, opslaan en op je hyves of facebook zetten. Zet er dan een linkje naar http://www.piek.tv bij. Natuuurlijk vind ik het ook leuk als boksscholen naar mijn site linken. Wel graag naar deze homepage (http://www.piek.tv)

Volgende week zet ik ook weer een paar “hoek” filmpjes online. Hoewel erg donker, heb ik een paar prachtige dramatische opnamen gemaakt.

5, 6 en 7 mei wordt het NK gebokst in Rotterdam. Ik ben daar op donderdag en zaterdag bij. Als alles goed gaat, draaien daar ook films van mij en hangen er foto’s. HOERA!

reacties
  1. Kyle schreef:

    Ik had stiekem een AAtje bij je gezet.Mijn wedstrijd was al klaar ,maar jij moest nog de hele avond!Bedankt voor de vette foto’s

    groetjes,Kyle
    (1e wedstrijd, blauwe hoek)

  2. Barry Groenteman schreef:

    Prachtige foto’s!

    MVG
    Barry Groenteman

  3. daniel minten schreef:

    jammer dat de foto’s pas bij wed. 8 of 9 begonnen helaas zitten mijn foto’s er dus niet tussen of van mijn club genoten 😦 :0

    • Piek TV schreef:

      Beste… heb je ’s middags gebokst? daar was ik inderdaad niet bij. Ik heb wel de hele avond aan de ring gestaan en gefotografeerd. Dat waren ook al 17 wedstrijden. Groeten van Piek

  4. dirk jacob schreef:

    Hallo,

    Mooie foto’s hoor! Ben benieuwd naar de hoekfilmpjes.

  5. Talitha schreef:

    Hey piek! Echt mooie foto’s en ook van het NK Bedankt! Groetjes het meisje dat je hielp met je expositie op het NK

  6. harry schreef:

    beste mevrouw piek….errug leuke site ik kan alleen de de foto’s van enkhuizen 23 april worden niet geladen….overige boksevenementen op deze site lukt dit wel

  7. Marc vrolijks schreef:

    Shoen!

Geef een reactie

